Fekete szeműek

2015. június 20., szombat

Beutaló, avagy prológus

A fekete csak egy közönséges szín, mégis emberek millió irtóznak tőle, mint a Halál színétől. Pedig vannak olyan szerzetek, akik sokkal jobban félhetnének tőle, mint azt először bárki is gondolná. Számtalan esetről tudok a szakmám miatt, akiket az említett szín egyenesen bekebelezett az életük során, ettől fogva érthetően szeretnék magukat távol tartani tőle, még ha ez az esetek többségében csak keveseknek sikerül. Én is joggal tarthatnék a feketétől, ám nem teszem, sőt egyenesen keresem a társaságát, természetesen ez okkal történik.
Van egy kérdés, ami engem mindig foglalkoztatott, sokkal jobban, mint másokat. Sosem hagyott nyugodni, sok-sok álmatlan éjszakát okozott, de máig nem tudom pontosan a választ és ahelyett, hogy megválaszolná helyettem valaki, még több kérdőjel kering a fejemben. Azt hiszem, a sok fekete uralma alá vett ember között előbb-utóbb a sors kielégíti a kíváncsiságomat és úgy halok meg, hogy már tudom a választ. Eddig nem vettem észre szembetűnő változást magamon, valahogy mégis közelebb érzem a megoldást, mint korábban bármikor. Az intuícióim sosem csalnak, ez volt az első, amit már kiskoromban megtanultam.
Születésem óta olyanokra vagyok képes, amikre rajtam kívül senki más, és az egész életemet befolyásolja. Olykor túlságosan felülkerekedik rajtam, ezért szüntelen harcolok vele, de hasztalanul, mindig elbukok. Saját magammal vívott csata ez, mégsem jutok dűlőre és egyelőre nem is látok rá esélyt. Úgy érzem magam évek óta, mint Don Quijote, aki fáradhatatlanul küzd a szélmalmokkal. 
Mindig kilógtam a sorból. Régebben nem volt eltökélt szándékom, noha mára máshogy gondolom. Egyedinek születtem, nem fogok másolatként meghalni, mégis frusztrál, mennyire különbözök - konkrétan mindenkitől. Többször feltérképeztem, hogy van-e külső jele is a másságomnak, de semmi célravezetőre nem bukkantam, a belsőmben épp ellenkezőleg. Sőt, sokkal inkább az a feltűnő, hogy a belsőm miféle változásokat képes előidézni a külvilágban. A megmagyarázhatatlan impulzusok belőlem áradnak, és amint valamibe ütköznek, azt nem lehet megfékezni.
Ha a lelki egyensúlyom kibillen a normálisból, körülöttem elromlanak vagy összezavarodnak az elektronikus eszközök, más tárgyak elmozdulnak a helyükről. Láthatatlan erő idézi ezt elő, ám gyakran látni vélem a halvány nyalábokat, amik a testemből kinyúlva okoznak kárt. Előfordult olyan, hogy egy fotocellás üvegajtó egy bevásárlóközpontban tönkrement miattam, mert éppen akkor túltengtek bennem a negatív érzések. Váratlanul a számítógépem monitorja villogni kezd, a rádió bekapcsol, és csak serceg, a televízióm nézése közben az adás eltűnik, „hangyássá” válik a képernyő. Lámpák égnek ki, az üvegek elrepednek vagy szétrobbannak. Tükrökön és ablakokon repedések futnak végig, attól függően, mennyire hatalmasodik el az aktuális dühöm. Otthon volt három olyan ablak, amiket mintha kövekkel dobtak volna meg. A szüleim nem tudták, hogy azokért én voltam a felelős, a környékünkön járkáló suhancokra fogták.
Akaratom szerint fájdalmat okozhatok az embereknek, bármelyik szervükben elviselhetetlen kínt, görcsöt vagy rendellenességet tudok gerjeszteni. Még nem igazán volt ebben részem, viszont, mint minden mást is, sejtem, hogy rövidesen erre is sort kerítek majd. Ha szerencsém van, a munkahelyemen nem fognak tudomást szerezni erről, különben biológiai fegyverként akarnának engem felhasználni. Nekem az a feladatom, hogy segítsek másokon, nem még jobban tönkretenni őket, azonban ismeretlen számomra a főnökeim gondolkodásmódja. Nem szegülhetek ellen egykönnyen.
Az időjáráson szintén képes vagyok uralkodni, bár öntudatlanul, így mire észbe kapnék, már megváltozhat körülöttem. Egy szempillantás alatt felerősödik a szél, erősen ringatva és tépve a fák lombjait. Csöppnyi örvények keresztezik utamat, amiket egy-egy ujjmozdulattal terelgethetek is magam előtt vagy éppen szorosan mellettem. Felhők gyülekeznek a fölé a térség fölé, ahol éppen tartózkodom, a szürke burokká növekvő felleg addig követ árnyékként, amíg le nem csillapodom. A fehér bárányfelhők látványosan befeketednek és minden előzmény nélkül eleredhet az eső, még a legmelegebb nyári nap is csípősen hűvös télivé változhat. Ezen kívül a hozzám közelálló növények elszáradhatnak, elhullajthatják leveleiket, vagy olyan állapotba kerülnek, mintha bogarak rágták volna meg őket. Emiatt néha úgy érzem magam, mint egy megtestesült jeges lidérc, aki baljósan suhan el az éj leple alatt, vészjóslóan jelezve a fenyegető veszélyt.
Kisebb koromban gyakran elájultam, amit egy-egy hajszálpontosan bekövetkező látomás követett. Mára nagyjából ebből kinőttem, de nem teljesen szűnt meg. Előre félek, mikor lesz megint újabb ilyen eset. Bármikor megtörténhet, bárhol. Imádkozom azért, hogy ne a munkahelyemen legyek rosszul, mert akkor azt nemigen tudnám kimagyarázni. Gyakorta megálmodom az elkövetkezendő napok eseményeit, sőt olyanokat is vizualizáltam már alvás közben, amik évekkel később következtek be. Mintha éjszakánként belecsöppennék egy időgépbe vagy egy előre levetített filmet bámulnék még a legyártása előtt. Nem utolsó sorban megérzem, mi fog történni pillanatokkal, percekkel, esetleg órákkal később. Ennek az a hátulütője, hogy spontán jön, nem tudom szándékosan megjósolni az eseményeket, még ha jól is jönne. Egyszerűen csak meggyúló villanykörteként érzékelem az ilyeneket, függetlenül attól, min ügyködöm momentán. Nem utolsó sorban arra szintén ügyelnem kell, mit ejtek ki a számon, emlegetett dolgok vagy személyek felbukkanhatnak, akkor is, ha azoknak az esélye szinte egyenlő a nullával.
Ez a nem mindennapi adottság furcsa emberré alakított. Először is megteremtette a két különböző énemet. Az első az átlagosnak nevezhető, bár meg kell jegyeznem, eléggé szerény és visszahúzódó. Mások úgy címkézik, hogy kedves, jámbor, aranyos vagyok, és ott segítek, ahol csak tudok. Szöges ellentéte a másodiknak, ami szörnyűbb nem is lehetne. Elég pusztán egyetlenegy szóval, a gonoszsággal jellemezni. Tömören, a legrövidebbre vágva sötét lelkűvé, balhéssá, elvetemültté válok. Keresztbe teszek a körülöttem élőknek és ördögi káröröm járja át egész testemet, ha valakivel szerencsétlenség történik. Mintha a pokol bugyraiból származna ez a felem és levakarhatatlan parazitaként élősködne rajtam, elszívva belőlem a jó tulajdonságaimat. Alapból az önbizalmam az abszolút nullát verdesi, nem vagyok büszke a kimagasló intelligenciámra sem, de a démoni állapotban ok nélkül beképzeltté válok. Puszta hóbortból lenézem azt, aki nem tetszik, vagy nem felel meg a magasra tett elvárásaimnak. Egyszerűen élvezem ilyenkor azt a hatalmat, amit kibontakoztathatok szabadon, még ha közben akár másoknak is ártok vele. Ez teljesen ellentmond a segítőszándékommal, meg is nehezíti a munkámat és a céljaim elérését.
A kőszívűség egyszer csak előtör belőlem, semmit nem tudok csinálni ellene, magától jön és leállíthatatlan. Túl késő, mire felfogom, hogy ismét maga vagyok a megtestesült álnokság, nem kímélek semmilyen élőlényt. Sok barátság, fontos kapcsolatok kerültek már veszélybe emiatt, ezért tartok attól, mi lesz velem a Syaoranban, Busan hírhedt gondozóközpontjában, ahova nem szívesen kerülnek be az emberek. Az általános elvonókon kívül lélek és természetgyógyászat, valamint szanatórium működik a komplexumban. Azonban található egy lezárt szárny – számomra a pontos helye ismeretlen -, ahol régen végstádiumban lévő betegeket kezeltek. Ha jól tudom, a második világháború végéig a Syaoran csak elfekvő -és elmegyógyintézetként működött, de más néven, majd évtizedekig elhagyatott volt. Rengeteg ember halt meg a falai között, ezért nagyszerű táptalaja a rémtörténeteknek és szellemhistóriáknak. Ha az adottságom miatt nem kéne eléggé aggódnom, az új munkahelyem bőven tartogat meglepetéseket számomra. Egyenesen rettegek attól, hogy az anomáliák – már ha léteznek egyáltalán - könnyebben ki fogják belőlem hozni a boszorkányokra jellemző rezgéseket. A végén a Syaoran még az otthonomként fog szolgálni, engem is bezárnak…
A kontrollálhatatlan erőm miatt próbálok a mindennapokban visszahúzódva élni, hogy ne ártsak senkinek. A munkámon kívül nem szoktam ismerkedni, nehogy meggondolatlanságot kövessek el vagy olyat, amit örökre megbánnék. Ha nincsenek az embernek szerettei, lazábban áll hozzá az életéhez, hiszen nincs mit veszítenie. Bár barátaim már nem nagyon akadnak, a tanulmányaimnak köszönhetően újonnan nem bízok meg akárkiben, de családom van, még ha kezd is széthullani. A szüleim teljesen mások, mint én, mintha örökbe fogadtak volna. Nehezen találom meg velük a közös hangot, teljesen más világban élnek elviekben hozzám képest. Ahhoz tudnám hasonlítani, mikor egy huszonegyedik századi ember egy időgép segítségével találkozik a tizennyolcadik században élőkkel. Nagyon nagy a szüleimmel gondolkodásilag a kontraszt, de nem csak én vélekedek így.
Otthon csak a képességem által felépített falakba vertem a fejemet, ezért mielőbb kollégiumba kellett költöznöm, ám a nővérem sem volt kivétel ez alól. Ugyan neki nincsen telekinézise, csak annyi különlegessége van, hogy megérzi a velem kapcsolatos dolgokat, de ez ikertestvérek esetében teljesen normális. Eunin kizárólag azért hagyta el a családi házat, mert nélkülem egyedül volt, el akart menekülni a szeleburdi anyánk és az olasz temperamentumú, gyenge idegzetű apánk elől. Eunin is csak szenvedett, nem bírta az otthoni feszültséget és a szüleink piszkálódását. A nővérem szintén mentes lett a családi viszálykodásoktól, ám az ő munkahelye is hasonló kaliberű, mint az enyém. Ez a Yoo-k szerencséje, jobbnál jobb körülmények közé kerülünk, a nyomás életünk végéig elkísér bennünket. Míg én a Syaoranban próbálom leplezni másságomat, Eunin egy gyilkosságoktól mocskos szállodában tengődik.
Reménykedek abban, hogy egyszer elérem azt a pontot, mikor képes leszek befolyásolni az erőmet. Most úgy érzem magam miatta, mint egy kiképzetlen jedi, Luke Skywalker, aki nem tudja kiemelni lezuhant gépét a mocsárból. A mocsár reprezentálja a nem túl biztató életemet, amiből nem tudok kievickélni, akárhogy próbálkozok. Tudom, ez nem maradhat így, de menthetetlen vagyok. Amióta az eszemet tudom, ez a kvalitás beárnyékolja a földi létemet. Bárcsak annyira gyorsan fejlődhetnék, mint amilyen gyorsan a sebeim gyógyulnak… 
Látnok vagy mágus lennék? Joggal merül fel bennem ez a kérdés, hiszen olyan erőnek vagyok a birtokosa, amiről keveset tudok. Igazából azt sem tudom, mi ez pontosan. Túlságosan fejlett telepátia, különleges képesség? Sokkal több, mint egyszerű telekinézis, az egyszer szent. Egyáltalán áldás vagy átok számomra? Milyen szempontok alapján tudnám ezt eldönteni? Esetleg örökletes genetikai hiba? Rosszabb esetben elmebaj és csak az agyam játszadozik velem? A végén kiderül, hogy nem nekem kéne pszichiáternek tanulnom, hanem nekem is szükségem lenne egyre? Miért vagyok ilyen? Egyáltalán változni fog ez valaha? Tud valaki a jövőben segíteni rajtam? Van-e kiút a sötétségből?

24 megjegyzés:

  1. Hm..mit is mondhatnék?
    Ezen most tényleg gondolkoznom kell. Igazából már nagyon vártam, mikor láthatom végre a prológust. Persze amiatt most már az első részért esedezem, hogy hadd olvassam el, mert ez nem elég nekem :') Nem tehetsz róla, a B.A.P. tagok túltontúl..hogy is mondják ezt földi nyelven? Áh, szóval tökéletesek. Az meg a ráadás, hogy igényes a munkád és egyszerűen annyira tehetséges vagy, hogy szerintem te is a Mato bolygóról jöttél a B.A.P.-vel együtt. Szóval csak arra kérlek, hogy írj minél többet, mert nagyon jó az irományod és imádom:) Már akkor imádtam amikor még semmi sem volt fenn, csak a szereplők és a Coming soon, de így most...eszméletlenül tetszett!!! És!!! Amiért kapsz egy kekszet, mert megérdemled, a prológust YongJae szemszögéből *-----* Erre egyáltalán nem számítottam. És arra sem, amiket olvastam. De fhuu..:D haah.. és még öt napot fogok végigülni úgy, hogy rengetegszer megnézem, hogy na?:DD De nem baj, a hotelnél is ki tudtam várni és remélem, hogy itt is ugyanúgy meg fogsz őrjíteni a függővégekkel is..az a specialitásod!:D
    Azt hiszem most így ennyi voltam:)
    Köszönöm, hogy írsz:d Tök jó dolog.
    ~Destiny.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Fú, nagyon is remélem, hogy az első rész majd elnyeri a tetszésedet, mert nem kis munka volt megírni, 3 napomba került! :D Ki kell ábrándítsalak, mert nem a Matóról származom, nem az az anyabolygóm. :( Csak egy bevándorló vagyok...
      Írok is, nem is keveset. Tulajdonképpen nem is csinálok mást. :'D Hát, khm, a Hotel prológusa Yongguk szemszöge volt, ezért ennek muszáj volt Youngjae-éből íródnia. (rejtett utalás valamire, de nem lövöm le a poént) Yepp, előszeretettel kamatoztatom azt, hogy cliffhangerisztikán végeztem, haha.
      Köszönöm, mint mindig! ♥
      Jin xx

      Törlés
  2. Esküszöm, hogy ez az első beutaló, aminek örültem és majd kipattantam a bőröből, amikor meglátta és elolvastam.
    Mégis hogy tehetted ezt Youngjaeval? Hogy merészelted ilyen komolynak beállítani azt a nyomorékot?:0 Najó,mondom ezt sorozatgyilkos Zelo után... izé, más tészta.
    Na de vágjunk bele abba a bizonyos torta közepébe: már most imádom*o*
    Youngjae "képességei" egyszerűek, ám még is lenyűgözőek, és ezt köszönhetjük annak, ahogy leírtad őket. De van egy oldalam, amit soha az életben nem tudok elnyomni, ez pedig az otaku részem. Akaratlanul is, de az esős-időjárásos résznél egyből Juviára asszociáltam a Fairy Tail-ből. (kedvenc animém♥). Szóval jah, nagyon tetszett.:D
    Én tényleg nem tudom elmondani, hogy mennyire kíváncsi vagyok ennek az egésznek a kimenetelére. Érzem, hogy itt még sok fangörcs lesz, tekintettel arra, hogy Eunin neve olvastán (van ilyen szó?) máris eszembe jutott a Hotel és, hogy nem teljesen tudjuk a végét. Szóval baszki, már most tökéletes, pedig ez csak a prológus. Ismét pofátlanság a köbön.:D
    Nade! Van az a bizonyos ördögi kör, amiből egyetlen egy pszichológus/pszichiáter nem szabadul: minden pszichológus jár egy pszicholúgushoz, és az is jár egyhez, meg az is, meg a következő is, stb; hogy ne őrüljenek meg. Ha ezen a logikán indulok el a Daemon útján, látom előre, hogy Youngjae mekkora arc lesz a későbbiekben.:D
    Szóval már így jó előre köszi, hogy ezt is megalkotod a számunkra♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Egyszer az életben örülni kell az általánosságban vett rossz dolgoknak is. :) Komoly Youngjae? Why not? Ő a banda agya, a legértelmesebb a 6 srác közül, még szép, hogy komoly! :D (és ez a kijelentésem tényleg őszinte volt. bocsi, Zelo, téged másért szeretlek... :$) Szóval, szerintem Jae annyira nem lesz ooc. Híres arról, hogy kocka és szeret olvasni, ergo ugyanolyan, mint én. Ebből kifolyólag titkon full elvont lehet. ^^
      Sajnos nem nagyon ismerek animéket (egyelőre), eddig csak unalomból néztem őket és az is régen volt. xd Pedig biztos jó lehet az, amit szeretsz.
      Nem tagadom, lesznek fangörcsölő részek, bár embere válogatja, ki mire fog sikongatni. :'D Nekem már most megvan a kedvenc momentem. (de az tényleg "olyan", elismerem... xD) Ha olyan pofátlan vagyok, mint Xiumin, akkor bóknak veszem. *w*
      Várd csak ki a végét... Csak aztán nehogy ez a játék is "ki hal meg a végén?" legyen, mint a Hotel esetében... Akarom mondani, "ki hal meg közben?"... *wink*
      Én köszönöm, hogy ezt is olvassátok! ♥
      Jin xx

      Törlés
    2. Lehet, hogy a legértelmesebb, de ezt mutatja kifele. de attól mi még így imádjuk♥
      Oh, ha ugyanolyan mint te, akkor semmi probléma.:D
      Ezt mindenképpen nézd meg. Rohadt hsszú, még nincs vége, de imádom. köbö 123456789x sírtam rajta. Mondjuk nem öldöklős, de azért nagyon jó.
      Jaaaaj de várom már azt a részt, ami a kedvenced, azt tuti mi is imádni fogjuk.:D Minimum vagy olyan pofátlan, mint Xiumin.;D
      Mi az, hogy "ki hal meg közben?", ha bántani mered Eunint, vagy T.O.P.-t (ezt el is felejtettem megemlíteni. láttam ám a szereplőket és ki is akadtam. életem másik szerelme♥), akkor fuss olyan messzire, hogy ne érjelek utol^^♥

      Törlés
    3. Youngjae esetében akartam mondani nem mutatja kifelé. csak gyakran lemarad a nem a mondataimból. nem szeretem a nemet.

      Törlés
    4. A legtöbben az idiótákra buknak, ezért nem mutatja magát normálisnak. Állítólag azért beszél keveset az interjúk közben, mert nem mond annyi szarságot, mint a többiek. Van benne valami. :D
      Youngjae lenne a legjobb barátom mind közül, ebben biztos vagyok. Együtt vinnénk ki az indie és a pc játékokat... *o* Zelónak meg az lenne a hóbortja, hogy mindig megzavar minket a féltékenysége miatt, lol. #nice_dreams
      Bárcsak Xiuminnal együtt pofátlankodhatnék! :DDDDDDDDDDDDD
      Eunint képtelenség lenne megölni, hiszen akkor a Hotelben már meg kellett volna halnia. Nincs párhuzamos dimenzió, itt csak egy van... Topról nem nyilatkozok. :p

      Törlés
    5. Azért ismerd el, hogy az nem csak álca azaz idiótaság.:'D igen valóban van benne valami. pláne mikor Yongguk aegyozik...0.0
      Igen is szép álmok, éltesd őket!xd
      Huh, akkor megnyugodtam. egy részről. Tabiiii.TT-TT már előre félek.><
      bezony. még az első szavam is igen volt. (najó, nem, csak ez így ideillett)

      Törlés
    6. Yongguk alapból aegyo, elég csak képeket nézni róla. Nem értem, miért mondják azt, hogy nem tud aegyózni...
      Én küzdök az álmaim megvalósításáért, don't worry.
      Nem kell félned, akarom mondani, nem Top miatt....
      Lmao xd

      Törlés
    7. Ugyeee? annyira kis édes♥ először őt szerettem, köbö 1 perc erejéig, de aztán Zelo neki állt rappelni.><
      annyir imádom, hogy mindig megnyugtatsz^^

      Törlés
    8. Velem is ez volt. Először Guk volt a biasom, de aztán Zelo (talán a koránál fogva is) megerőszakolta a szívemet.
      Ez természetes, nem akarom, hogy fölöslegesen idegeskedj és előbb kezdj őszülni, mint kéne. :D

      Törlés
    9. Pacsit tesa.:D Nekem leginkább a kialakulófélben lévő akkori bias listámat erőszakolta meg.>< xd
      úgy szeretem, hogy törődsz velem(velünk). Csak néha nem.:P♥

      Törlés
    10. *pacsi helye, mert nem akarom leütni a monitort*
      Basszus, elképzeltem, ahogy megtossza a listádat, te jó ég. Nem kellett volna. :'D (+18)
      Még szép, hogy törődök veletek! Íróként ez a feladatom, még ha nem is minden író vallja ezt (beképzelt köcsögök). Néha gonosznak is kell lennem, nyahh...

      Törlés
  3. Nagyon érdekes! Nekem tetszik bár nem olvastam MÉG a hotelt de majd azt is olvasni fogom! Nekem nagyon tetszenek a morbidabb dolgok így ez is nagyon tetszett! Siess a következő résszel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen! ^^ Ha elolvasod a Hotelt, előre is jó szórakozást kívánok hozzá! Elég sok minden lesz ebben a történetben, ami a Hotelre fog utalni, ezért nem lesz veszteni valód. :)
      Jin xx

      Törlés
  4. Szia! ^^ Most találtam rá erre a ficidre (és a The Hotel-re is, de azt még nem olvastam el, mivel jelenleg iskolában vagyok nyári gyakorlaton, és nagyon unatkozok. Majd otthon elolvasom azt is :D). Annyira tetszik mindkét fici alaptörténete, és ez a prológus, és az első rész elolvasása után annyira.. sfdjkhfkjads, más szavaim hirtelen nincsenek rá. Mindig is szerettem az ilyen történeteket, de eddig nem találtam ehhez hasonlót magyarul. (( Én meg inkább neki se álltam ilyet írni, mert nem ment volna.)) Aztán lehet, hogy én vagyok a béna és nem kerestem eléggé :D Mindenesetre örülök, hogy rátaláltam erre, és a másik ficedre, a betervezetteket pedig biztosan várni fogom. Nagyon jól írsz, nagyon tehetséges vagy, jó volt olvasni, a történet pedig eszméletlen idáig, csak így tovább! Várom a következő részt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Jé, megtaláltál engem itt is, nemcsak askon! :DD Bizony, még emlékszem rád!
      Nos, akkor előre is jó szórakozást kívánok mind a két történethez. Érdemes a Hotellel kezdened, mert azok a szálak visszaköszönnek ebben a történetben is. Szerintem jobban meg fogod akkor érteni a dolgokat.
      Nagyon szépen köszönöm! ♥
      Jin xx

      Törlés
    2. Baszki, tudtam, hogy valahonnan ismerős vagy, de az nem jutott eszembe, hogy askról xD Főleg, hogy azóta új askom van, és nem voltál a követetteim között, de ez most mellékes :D Két nap alatt kiolvastam a The Hotelt, és annyira jó volt, de a végén kiakadtam ;; nagy bőgések közepette ordibáltam, hogy "MIEZAVÉGEHE", anyám majdnem elvitetett a mentőkkel xD

      Törlés
    3. Semmi baj. :D Én pedig felismertelek a profilképedről és a nevedről. (briliáns memória lvl 99) De én sem használom már az askot. xd
      Két nap alatt? Az kemény. o.o Gratula! Tényleg bőgtél? Omo~ :o Mindenesetre örülök, hogy kivégezted és tetszett! ^w^

      Törlés
    4. Na basszus, én meg pont tegnap követtelek be megint xD Mondjuk én is csak azért tartottam meg, mert unatkozok...
      Igen, úgy, hogy gyakorlaton is olvastam, aztán otthon is. Fájt a szemem rendesen, de megérte xDD Aztán majdnem meghaltam, de megnéztem, hogy ezen a blogon is kint a második rész, és a lelkem újra békére lelt xDD
      Amúgy igen, sírtam rajta egy párszor... Főleg a végefelé ;;
      Az nem kifejezés, imádtam *-*

      Törlés
    5. Yuppi, ez zene füleimnek, akarom mondani, költemény a szemeimnek. ♥ ((bocsi utólag is a könnyekért!))

      Törlés
    6. Ugyan már, a jó ficiket mindig megkönnyezem ;; Magyarok közül meg alig találok jókat, szóval örülök, hogy a ficeidrr leltem ;-; <3 ((najó mostmár abbahagyom a kommentáradatot xD))

      Törlés
    7. Én örülök, hogy meglelted őket. :') Nekem is abba kéne hagynom. xd

      Törlés